iute ndihet e përkushtuar për të krijuar një përvojë të jashtëzakonshme në financat personale duke tejkaluar pritshmëritë e klientëve. Për t’u bërë më të mirë, ne do të donim të dinim përvojën tuaj personale me ne dhe mendimet tuaja rreth shërbimeve tona.
Ju lutem mos ngurroni të kontaktoni nëse: • kishit një përvojë pozitive me ne dhe do të donit të na vendosnit në dijeni ose ndoshta të jepni komente pozitive në lidhje me disa nga punonjësit tanë • keni një ide që mendoni se mund të na ndihmojë të bëhemi edhe më të mirë • jeni të zhgënjyer nga shërbimet tona ose mendoni se diçka mund të përmirësohet • keni një sygjerim në procesin e trajtimit të ankesave dhe kërkesave për të përmirësuar përvojën tuaj të ardhshme
Ju mund të paraqisni ankesën apo kërkesën tuaj duke: • kontaktuar shërbimin e klientit të iute përmes numrit 044 50 50 60 • dërguar një email në [email protected]dhe përshkruar ankesën ose kërkesën tuaj • plotësuar dhe dorëzuar formularin e mëposhtëm
Ne do të bëjmë çdo përpjekje për t’ju përgjigjur sa më shpejt të jetë e mundur, por jo më vonë se 15 ditë pune nga marrja e ankesës ose kërkesës tuaj. Në rast se nuk jeni të kënaqur me përgjigjen tonë, ne do e rishqyrtojmë atë dhe do t’ju përgjigjemi brenda 15 ditëve të tjera pune.